sobota 8. listopadu 2014

Lepsi druhy dojem z Cheratingu


Rano jsem se vzbudila v pul osme. Kdyz jsem vykoukla ven, svitilo slunce a vse vypadalo privetiveji. Bungalov, kde bydlim je udrzovany (az na vnitrek chatek), snad nejudrzovanejsi jsou surfova prkna. Vydala jsem se na poznavaci prochazku vesnici. Dosla k plazi, kde jiz par mistnich vychutnavalo rano a nekteri se koupali. Protoze jsem v muslimske zemi, zeny se tu koupou oblecene i se satkem na hlave.
Dosla jsem k utesu, kde se bezne surfuje. Podminky na surf byly spatne, more bylo prakticky klidne a vlny se nezvedaly ne nejake zajimave vysky. Doufala jsem, ze se to treba behem dne zmeni. Jinak me cekalo jen cteni knihy.
Prosla jsem se vesnici, zjistila, ze tu neni zadny vetsi supermarket a ovoce si muzu nakoupit v sousedni vesnici :-/ . Sedla jsem do mistni jidelny a dala si k snidani kure s ryzi a vejcem a k tomu vyzkousela jejich caj slazeny kondenzovanym mlekem. Byl dobry.
Pak se vydala k Payung Guest House, kde podavali informace o vsem moznem. Po ceste jsem nasledovala upici rodinku presouvajici se podel silnice po elektrickem vedeni.
V Hostalu si zjistila cenu a dobu odjezdu autobusu do Kuala Lumpur a pozdeji si i listek zamluvila. V utery v 9 rano bych mela cekat u silnice na projizdejici autobus. Cena 39 RM a pry 4.5 hodinova cesta. Lepsi moznost, nez se nejak strachat zpet do Kuantanu a tam nasedat do nejakeho autobusu. Britsky (nebo australsky, nevyznam se v rozdilech jejich anglickych prizvuku) majitel mi rekl, ze si klidne muzu prkno pujcit u nich, ale kdyz jsem videla tu nabidku, rozhodla jsem se zustat verna memu ubytovacimu zarizeni, zase az takovy rozdil ve vzdalenosti od plaze to nebyl.
O hodinu pozdeji jsem se vydala opet k plazi. Vypadalo to, ze by mozna nejake vlny mohly byt. par lidi v matahari se chzstalo na hodinu surfu, tak jsem si od majitele taky jedno prkno pujcila, prevlekla se a vyrazila zkusit stesti.
V mori jsem stravila dve hodiny. Podminky nebyly nejlepsi a vlny byly pomale a malo jich bylo dobrych, ale parkrat se mi podarilo sjet. Prkno bylo stabilni. Abych nemela dodrene palce, vzala jsem si tentokrat boty do vody. I tricko s dlouhym rukavem. Jedine, co jsem nevychytala, byly sortky. Od hrubeho povrchu prkna mam odrena stehna. Tak se asi v mistnich stancich podiam po nejakych leginach.
Ted jsem pekne KO. Prece jen je surfovani dosti fyzicky narocne. To se mi dnes vecer bude dobre spat. Snad zitra budou lepsi podminky na surf.









Žádné komentáře:

Okomentovat