pátek 3. října 2014

Cestovní horečka nastupuje

Po loňské/ letošní cestě po střední Americe jsem se rozhodla si trochu odpočinout, co se ostražitosti před přepadeními a krádežemi týká a také změnit region. Poslední tři zimy jsem trávila cestováním po latinské Americe, jejíž země jsou si kulturně a nábožensky velmi blízké. Potřebuji vidět něco nového a odlišného. A co je odlišnější než některá asijská země?
Takže již za měsíc mířím do Singapuru a Malajsie, kde strávím tři týdny. Oproti těm 4 měsícům ve střední Americe je to jakoby nic, ale pracovní povinnosti mi tentokrát nedovolí delší cestu. Lepší něco než nic a užít si to hodlám naplno.
Odlet do Singapuru je 2.listopadu. Trochu mě mrzí tento termín, protože zrovna budou začínat monzuny a tak doufám, že mi deště nepokazí zážitek. Přesto se již velmi těším. Hlavně na Singapur.
V plánu je i nějaký ten adrenalin v podobě raftingu nebo riverboardingu, ochutnání nějaké gastronomické speciality (třeba si troufnu i na brouky a jinou havěť), vyzkoušet si tvorbu tradičního batiku a snad se dostanu i k surfu.
I když mám cestovní plán hotový, rozhodovat se budu až na místě, kam povedou moje kroky. Hlavní je si to užít :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat